برند درسا در سال 1370 با ایده تولید محصولات چرمی و توسط امیر کاظم نورمحمدی و شاهین فاطمی خلق شد. آن ها اولین گام های تولید را در کارگاهی 15 متری و با تولید ملزومات چرمی مانند کمربند و جاسویچی برداشتند، پرورش تفکر کارآفرینی و عشق به تولیدِ محصول باکیفیت آن ها را در مسیر رشد جهانی قرارداد. مأموریت خالقان برند درسا، تولید محصول باکیفیت و بانام ایرانی بود که در جهان شناخته شود، به همین خاطر تنها هدف آن ها بزرگ شدن متراژ کارگاه تولیدی نبود. شاهین فاطمی و امیر کاظم نورمحمدی با تلاش های هدفمند خود توانستند در سال 1378 کارخانه ای مجهز و به وسعت 2000 متر را افتتاح کنند.

ساختار توسعه برند درسا ادامه یافت و حقیقت و شوق خلق سبک زندگی مدرن در آن می درخشید؛ به همین روی، در میانه دهه 90، خانه ای بارنگ هایی مملو از حال خوش زندگی بانام خانه درسا خلق شد؛ فروشگاه هایی با وسعت 2000 مترمربع و با بیش از 3000 محصول که افتتاح آن از تهران آغاز و به مرورزمان به اصفهان و مشهد هم رسید.

تلاش های خانواده درسا در مسیر ایجاد جایگاه فاخر جهانی با پیوستن به برند بین المللی سواروسکی و کسب لایسنس آن درخشنده شد.

درسا ماموریت خود را تبدیل چرم طبیعی و با کیفیت، به محصولی لوکس میداند

استفاده از مبلمان درسا در پروژه ناصر خسرو

در ساختمان های هترا همواره تلاش ما بر این بوده که از بهترین برند های موجود در بازار استفاده کنیم . مبلمان و اکسسوری برند درسا به دلیل کیفیت کم نظیر و زیبایی که دارند، ما را در مسیر ارائه بهترین ها یاری می‎کنند.